Bestilling av middag hos kommunen

Fra 1. april 2019 skal det ikke lenger søknad om middagslevering sendes til Vedtakskontoret for helse- og omsorgstjenester. Fra 1. arpil skal bestillinger gå direkte til Kjøkkendriften i kommunen.

Dersom du allerede mottar middagslevering fra kommunen trenger du ikke å gjøre noe selv om vi nå legger om systemet.

Mer informasjon om middagsservering og søknadsskjema finner du her >>>

Det vil fortsatt bli levert ut middag en gang i uken etter bestilling. Egenbetaling reguleres årlig etter vedtak i bystyret.

Fra og med 1. april 2019 skal middagsbestillinger sendes til

Haugesund kommune
Kjøkkendriften Haraldsvang omsorgssenter
Framvegen 6
5519 Haugesund

Bestillingen kan også sendes på e-post til 

Det er oppsigelsestid på 14 dager på middagslevering, og oppsigelsen må skje skriftlig. Dersom du har spørsmål om levering av middag kan du kontakte Kjøkkendriften på telefon 52 74 46 99.

Middag leveres av Kjøkkendriften. Illustrasjonsfoto.

Utskrift