Recovery-kurs i august

Livsmestringskurset «Mitt liv, mine valg» starter opp i regi av Haugesund kommune mandag 26 august. Om du ønsker en positiv livsendring, bli bedre kjent med hva som er viktig for deg og leve mer i tråd med egne verdier, kan dette kurset være aktuelt for deg.

Kurset bygger på Recovery-prinsippet: Håp, Identitet, Mening i livet. Tilhørighet og Egenstyrke.

Kurset går over seks uker og blir holdt mandager og tirsdager kl. 12.00 – 15.00 i Skåregaten 81, Haugesund og er for personer over 18 år. Egenandel for kurset 150 kroner.

«Recovery er å huske hvem du er, og å bruke dine sterke sider til å bli det mennesket du har mulighet å være»  Gene Johnson, Resilence Rice and Shine

Ved interesse ta kontakt på telefon 40438210 innen 14. august

Bilde av f. v. kursholderne Veronica Eike Lopez, Brit Snefrid Øfeldt, Wenche Brandt og Rutt Elin Mortensen som holder recoverykurs høsten 2024. - Klikk for stort bildeFra venstre kursholderne Veronica Eike Lopez, Brit Snefrid Øfeldt, Wenche Brandt og Rutt Elin Mortensen som holder recoverykurs høsten 2024.