Viviane elsker å dra på tur

Spør du hvorfor Viviane har jobbet 12 år i Hemmingstad barnehage, får du et klart svar!

– Det er rett og slett fordi Hemmingstad barnehage er den aller beste arbeidsplassen, smiler Viviane Dos Santos Fossmark som røper at hun aller mest liker å dra på tur.

Viviane, som vokste opp i Brasil, synes at den norske naturen både er variert og spennende.  Hun stortrives som pedagogisk leder for småbarnsavdelingen i Hemmingstad barnehage.

– Jeg er like nysgjerrig som barna og synes at det aller kjekkeste er å dra ut på oppdagelsesferder i nærmiljøet. Gjerne til et sted der vi både kan være kreative og samtidig utforske noe nytt. Kanskje vi samler inn kongler som vi kan lage noe fint av eller treffer på noen dyr eller insekter på veien, sier Viviane som skryter av arbeidsmiljøet i barnehagen.

– Jeg liker godt teamarbeid og får stadig utvikle meg i jobben. Det går ikke en dag uten at vi lærer oss noe nytt, sier hun.

Ansatt i Hwemmingstad barnehage i Haugesund kommune - Klikk for stort bildeViviane stortrives i Hemmingstad barnehage Cathrine Grindheim