Ferieklubb og Åpen Zone på Gamle Slaktehuset i sommer

I sommer tilbyr Haugesund kommune spennende aktiviteter for barn og ungdom i regionen. På Gamle Slaktehuset yrer det av liv, hvor både Ferieklubben og Åpen Zone sørger for en sommer fylt med opplevelser og moro.

Ferieklubben

Ferieklubben for barn 24. juni til 28. juni: For de yngste innbyggerne har Ferieklubben på Gamle Slaktehuset blitt en ettertraktet tradisjon. 80 heldige barn får delta på en rekke ulike og kjekke utflukter og aktiviteter. Her får barna oppleve alt fra spennende turer i naturen, kreative verksteder, sport og lek, til besøk på lokale attraksjoner. Ferieklubben sikrer at barna får en uke full av minner og nye vennskap.

Åpen Zone

Åpen Zone for ungdom: Ungdom mellom 13 og 18 år kan glede seg til Åpen Zone, som blir hele Haugesunds treffsted i sommer. Med åpningstider fra kl. 14.00 til kl. 22.00 tirsdag til lørdag, tilbyr Åpen Zone et trygt og sosialt miljø. Her kan ungdommene nyte god matservering og delta i en mengde kjekke aktiviteter. Enten det er spill, sport, musikk eller kreative prosjekter, finnes det noe for enhver smak.

Ta kontakt med oss hvis ungdommen din trenger en trygg introduksjon, da legger vi til rette.

Bilde av bygården til Gamle Slaktehuset, med menneskemylder og prideflagg - Klikk for stort bilde Gamle Slaktehuset

Helge Toft
avdelingsleder